.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.
تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر

به گزارش شمال نیوز، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر می‌روند.

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره تمهیدات لازم برای حضور تماشاگران و ورود و خروج تیم‌ها به ورزشگاه وطنی به خبرنگاران اظهار کرد: همه نیرو‌ها پای کار هستند تا ان‌شاءالله یک بازی بدون دردسری را برگزار کنیم.

 

 تماشاگران پرسپولیس هم در قسمت شمالی ورزشگاه مستقر می‌شوند و از در خیابان جویبار وارد خواهند شد. همان ۱۰ درصد به تماشاگران مهمان اختصاص می‌یابد. پشت دروازه می‌نشینند. در ورزشگاه هم از ساعت ۱۴ باز خواهد شد.  

 

درزی خلردی در مورد اینکه فصل گذشته نساجی در حالی میزبان پرسپولیس بود که خیلی بیشتر از ۱۰ درصد فضای ورزشگاه به تماشاگران مهمان اختصاص یافت و این بار جلوی هجوم بیش از حد مجاز تماشاگران پرسپولیس گرفته خواهد شد، عنوان کرد: تعداد بلیتی که برای تماشاگران مهمان در نظر گرفتیم ۶۰۰ عدد است که همان ۱۰ درصد می‌شود. احتمال اینکه این بار هم بیش از ۱۰ درصد تماشاگر پرسپولیس وارد ورزشگاه شوند وجود دارد ولی تلاش خواهیم کرد تا بیشتر ورزشگاه به تماشاگران نساجی میزبان تعلق پیدا کند. شاید تماشاگران پرسپولیس در میان تماشاگران نساجی وجود داشته باشند. تمهیدات بر این است که تماشاگران نساجی غالب باشند و لیدر‌ها هم با یکدیگر هماهنگ هستند. ان‌شاءالله مشکلی پیش نمی‌آید.

 

رئیس هیئت فوتبال مازندران در مورد حضور بانوان در ورزشگاه وطنی گفت: با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.